Thursday, February 4, 2010

Ruski medovik

 Kolac koj mora definitivno da se proba!:)Na izgled tesko za izrabotka,a vsusnost zabavno!:)Veke dolgo vreme go gledam receptot od BADRUBULDURA ,recept poln so dusa i smea:),i eve dojde red i ja da go probam!
 

Recept:
TESTO
3 jajca
1 časa(od 2dcl) seker
3 lazici med
3 lazici margarin(mek)
2 mali lazicki soda
po potreba ostro brasno

FIL
 okolu 2 casi seker(po zelba)
1,5l kisela pavlaka

Jajcata i sekerot se matat nad parea,a vo drug sad istovremeno rastopuvate margarin edno so medot.Koga jajcata i sekerot se izmateni vo debela pena:),a margarinot i medot stopeni,se dodavaat vo jajcata,taka vrela smesa se dodava,i se se mati zaedno,pa se dodava sodata,koja prethodno ste ja rastvorile vo malku vrela voda,i se zaedno izmatete,pa trgnete od para,i dodavajte postepeno brasno,dodeka da dobiete ne tecno,gusto testo,nikako tvrdo.Umesajte dobro,pa pokrijte so najlon,i ostavete da se oladi.
Posle kidajte testo,i so pomos na brasno(kolku e potrebno da se rasukaat korite),rasukuvajte gi korite vrz pekpapir,i pecete gi vo prethodno zagreana rerna,na 170C,okolu 5min,samo dodeka da dobijat boja,i meurcinja,i vednas gi stavajte vo najlon kesa,kako sto vika badrubuldura vo satorce:)Togas pripremete go filot,taka sto ke ja izmesate kis.pavlaka so sekerot,samo ne so mikser,tuku samo promesuvajte dodeka se stopi sekerot.
Posle izramnete gi pecenite kori,isecete gi kraevite,i cuvajte gi vo tanjir,zasto ke vi gi trebaat da napravite troski,so koi ke go posolite kolacot.Koga korite se oladeni,filuvajte gi so filot..ne mora da stavate obilno od filot..stavete fil  vrz poslednata kora,i na kraj posolete ja celata torta so troski napraveni od kraevite na korite,koi ste gi isitnile vo blender.Stavete dobro da se oladne vo frizider,najdobro preku nok,i posle uzivajte!Vkusot e fenomenalen,nesto sto ne moze da se opise so zborovi..se topi vo ustata!!:)
 


***********************************************************************************
Venäläinen Medovik
 Taikina
3 munaa
2dcl sokeria
3 lusikkaa hunajaa
3 lusikkaa margariinia(levite)
2 pientä lusikkaa soodaa
erikoisvehnäjauhoja(tarpeen mukaan,n.500gr.+ n.200gr.kun tehdään pohjat)

Täyte
1,5 l smetanaa
n.4dcl sokeria

Vatkataan munat ja sokeri höyryn päällä paksuksi vaahdoksi.Toisessa astiassa sulatetaan margariini ja hunaja,ja sitten kuumana lisätään munaseokseen vatkaten.Sooda sekoitetaan tilkka kiehuvaan veteen,ja sitten lisätään sekin.Otetaan astia pois höyryltä,ja sitten lisätään seokseen jauhot varovasti,seoksen pitäisi olla hieman lettutaikinaa paksumpi.Heti peitetään muovikelmulla,ja annetaan jäähtyä.Sitten otetaan taikinapala,ja jauhoja,ja kaulitaan ohueksi leivinpaperilla.Tehdään niin monta pohjaa,kuin voi.Paistetaan ne 150C n.5minJa heti laitetaan ne muovikassiin.Tehdään täyte niin,että sekoitetaan sokeri ja smetana,mutta ei sähkövatkaimella.Pohjista leikataan reunat pois,ja myöhemmin ne murenetaan tehosekoittimella.Kun pohjat ovat jäähtyneet,laitetaan pohja,täyte,pohja,täyte,..jne..viimeski tulee täyte ja sen päälle reunoista muruseos.Laitetaan jääkaappiin yön yli.Sitten nautitaan:)








Auringon keittiö

3 comments:

Вера said...

Bas lepo izgleda,svidja mi se sto si u fotke ubacila i Matrjuske..:)

Tanja said...

Fala Vera!:)

mignonne said...

Bas izgleda raskosno!;)))