Thursday, May 20, 2010

FBI rukavice, In T & T Kitchen

Bas koga mislev deka nema da stignam da isproban nisto od ovoj prekrasen blog,zaradi naseto patuvanje,sepak...se razbolevme,taka da stignav da gi napravam kolacinjata sto odamna gi "jadev" vizuelno,uste od Coolinarika:)))
Znaci za ovoj mesec vo igrata FBI rukavice,koja e osnovana od blogerkata mamajac , pod istraga e romanticniot blog In T & T kitchen :)Kako sto napomenav,ovie kolacinja uste odamna mi bea na um,taka da sega dojdoa na red:)
Slatki poljupci svibanjski zvucat taka ubavo i romaticno,a veruvajte i vkusot odgovara bas na nazivot:)I tokmu vo praviot mesec napraveni:)
Odlicen spoj na dulce de leche,cokolada,slatka pavlaka.....edinstveno sto mozam da kazam e deka otkako ke gi probate,dobivate prekrasno cuvstvo kako posle sekoj baknez:))
Receptot za baknezite ke go najdete ovde i ovde na coolinarika.

Bidejki dodeka gi pravev,malecki prstinja postojano se prikraduvaat i se posluzuvaa so keksite,taka matematikata se pomesa,i ostanaa nekolku keksi bez fil,ama zatoa pak dobija super pokrivka od cokolada:)

Auringon keittiö

11 comments:

Tadeja said...

Tanja, oduševljene smo! Puno ti hvala na isprobavanju i na svemu napisanom! Kolačići su ti ispali ljepši nego moji, fotografije su prekrasne.Meni je još jedna činjenica u svemu nekako posebna draga. Moja mama je rođena u Skopju iako nikakve veze s Makedonijom nemamo, a to mene čini posebno sentimentalnom kad je Makedonija u pitanju, pa mi i činjenica da je prvi post sa isprobanim receptom u okviru ovomjesečne istrage našeg bloga, napisala Makedonka na makedonskom jeziku ima neko simbolično značenje.
Žao mi je što ste se razboljeli i morali odgoditi put, nadam se da ide na bolje.
Još jednom puno hvala u Timnino i moje ime, prekrasno je vidjeti! :)

Tanja said...

Drage curke,hvala i vama na predivnim recima!!!Jedino nisam uspela napraviti taj "cuperak" :)))))ceo dan ih jedem,bas po mome ukusu!!!ni preslatki,i bas dulce de leche onako i meni je nekako tezak,a ovako je pun pogodak!!Jedva sam cekala kad cu se osjecati bolje da ih napravim,i evo:)Nadamo se da iduci tjedan putujemo,bolje smo sad:)
ljep pozdrav i vama!!!:)

Unknown said...

Prekrasni su ti ispali ovi kolačići. Najbolje želje za brzo ozdravljenje!

Tanja said...

Hvala Snjeza!!!:)

mignonne said...

Prekrasno izgledaju ovako u basti obasjani prolecnim suncem, glazura je fantasticna...ovi keksici su mi takodje na listi za isprobavanje, mislim da cu ih sada za vikend praviti...sretan put i punoo pozdrava!;)))

Tanja said...

Hvala draga mignonne!!!:)topli pozdravi i tebi,pa javim se s novim postom iz Makedonije:)

Branka - byB said...

Super kolačiće si izabrala i prekrasno su ti ispali , bravo !!

cosmo2503 said...

Prekrasni su, a nalaze se i na mom popisu, mada još nisu napravljeni.

Tanja said...

hvala vam!:)Kolacici su bili fenomenalni,s gustom pojedeni:)toplo preporucam!!:)))

Liana10 said...

Foarte bine arata fursecurile! Seamana cu fursecurile unguresti, numite islere, felicitari!

Miodrag Surac said...

Super izgleda...